Solistenconcours gezamenlijke federaties

Grote Zaal van het Omnium Parklaan 5, Dokkum, Nederland

De gezamenlijke federaties Dongeradeel Oost, West en Ferwerderadiel houden weer een solistenconcours voor haar leden. Ook leden van de Stedelijke Harmonie doen hier aan mee.

Federatiefestival Noardeast-Fryslân West

MFA De Ynset, Holwerd De Morgenzon 7, Holwerd, Nederland

Alle korpsen van de voormalige federaties Dongeradeel West en Ferwerderadiel, verenigd in federatie Noardeast-Fryslân West geven acte de presénce op het jaarlijks federatiefestival in Holwerd.

Weekend van de Admiraal

binnenstad, Dokkum

De SHD is present op zaterdag 4 september bij het weekend van de Admiraal. We zijn te vinden in de straten en grachten in de binnenstad van Dokkum

Inloopconcert (AFGELAST)

Grote Kerk Markt, Dokkum

Helaas hebben de nieuwste corona-maatregelen ons genoodzaakt dit concert af te lasten.

Solistenconcours gezamenlijke Federaties

Grote Zaal van het Omnium Parklaan 5, Dokkum, Nederland

De federaties Dongeradeel-oost en Noardeast-Fryslân-west houden hun gezamenlijke solistenconcours

Optreden bij Open Dag Opus 3

Parklaan 3 Parklaan 3, Dokkum

Buitenoptreden bij Opus 3 - tevens stand van onze vereniging met informatie over lidmaatschap, muziekles, instrumenten uitproberen enz. enz.