Stedelijke Harmonie Dockum

Welkom op de website van een van de oudste harmonie-orkesten van Nederland, De Stedelijke Harmonie Dockum. Opgericht op 4 mei 1874 vanuit de toenmalige Schutterij uit de stad Dockum. In 2019 haar 145 jarig bestaan vierend, is de Stedelijke Harmonie Dockum nog steeds een springlevende en gezellige vereniging met ruim 40 leden.

Deze site geeft een indruk van de onderdelen, organisatie, cultuur, activiteiten en biedt een grote informatiebron over onze vereniging in al haar facetten.

We hopen hiermee veel mensen te kunnen enthousiasmeren voor onze vereniging. Daarnaast houden we u op de hoogte van onze activiteiten en informeren we u over actuele ontwikkelingen binnen de SHD.

Mocht u toch nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Voor adressen en telefoonnummers klik op ‘Stedelijke Harmonie Dockum’ en dan  ‘Bestuur’ .

Wij wensen u een prettig bezoek aan onze site toe en; tot ziens bij onze optredens en; misschien als potentieel lid!