Buitenoptreden bij Open Dag Opus 3

Parklaan 3 Parklaan 3, Dokkum

Bij dit buitenoptreden is er de unieke mogelijkheid om een stukje mee te spelen! Instrumenten zijn beschikbaar. Kom dit ervaren vanaf 10.00 uur aan de Parklaan!

Campingconcert

camping Dokkum Harddraversdijk 1A, Dokkum, Nederland

Deelname aan openluchtfestival It Heidenskip

It Heidenskip

Op 15 juli organiseert Studio haar jaarlijkse Openluchtfestival. Maar liefst 8 korpsen doen mee: Wubbenus Jacob uit Arum, Excelsior Grijpskerk, E.M.M. uit Oudega W, Hosanna uit Wons, Nij libben uit Witmarsum, Concordia uit Balk, Euphonia uit Bakhuizen en Stedelijke Harmonie Dockum. Aanvang: 13.00 uur op het fierljepterrein in It Heidenskip

HaFaBra concert

sporthal de Doelstien Dokkum Woudweg 142, Dokkum

Brassband Excelsior Ferwert, Fanfare Oranje Dokkum en de Stedelijke Harmonie Dockum geven een gezamenlijk concert. Presentatie: Andries Kramer. Entree 5 euro.

Medewerking dankdag Grote Kerk

Grote Kerk Markt, Dokkum

I.s.m. organist Auke de Boer werken we mee aan de dankdag in de Grote Kerk

Ensemble avond

Grote Zaal van het Omnium Parklaan 5, Dokkum, Nederland

Op de repetitieavond van 30 november wordt alweer de 4e editie van onze ensemble avond gehouden. Voor en door de leden wordt er gemusiceerd in verschillende samenstellingen. Er staan dit keer 9 optredens op het programma. U bent van harte welkom om te zien en luisteren hoe creatief er door de leden vorm wordt gegeven aan de muzikale optredens. Toegang is gratis.

Medewerking dienst 1e Kerstdag

IJsherberg Harddraversdijk 1, Dokkum

De Stedelijke Harmonie verleent haar muzikale medewerking aan de dienst op 1e Kerstdag in de IJsherberg te Dokkum

Opening jubileumjaar met muziek van toen en nu (150 jaar SHD)

Grote Kerk Markt, Dokkum

2024 is het jaar waarin de Stedelijke Harmonie Dockum haar 150 jarig bestaan viert. In dit nieuwjaarsconcert gaan we dit jubileumjaar feestelijk starten. U kunt luisteren naar muziek uit verleden en heden. Onder andere het stuk De Fryske Grienmank, van dirigent A.J. Wolters (1875-1916) staat op het programma. In korte anekdotes van de leden komen er herinneringen uit de afgelopen jaren voorbij.