Beschermde publicaties

Hier vind je filmpjes, foto’s en geluidsfragmenten en andere publicaties die alleen bestemd zijn om zelf te beluisteren en/of te bekijken. Deze fragmenten mogen niet gepubliceerd worden op wat voor platform dan ook.

Lijst deelnemers reünie hieronder zie je wie zich al hebben opgegeven voor de reünie. Ik zal deze lijst regelmatig updaten. Opgeven kan nog tot en met 15 april a.s., dus weet je nog iemand..geef het door!!

Fryske Grienmank tijdens jubileumconcert 150 jaar SHD
Clarinets to the Fore tijdens jubileumconcert 150 jaar SHD
Funny Flutes tijdens jubileumconcert 150 jaar SHD
Johan en Hubert op het solistenconcours van de Federatie, 3 februari 2024 met Mine own King am I
Jeanette en Dieuwke bij Op en Út Omrop Fryslân 3 febrewaris 2024 oer it jubileum fan de SHD

Fryske Grienmank, in bijgaande pdf vind je alle liedjes die in het stuk voorkomen met bladmuziek en tekst. Voor de liefhebber:

ONHK foto’s

Nog wat foto’s van het eten en de rest om ons optreden om het ONHK heen…

Foto’s Pieter en Hanneke

Filmpje van de eerste 6 minuten van Eldorado op het ONHK:

Opnames jubileumconcert 8 december 2019 (gemaakt door de partner van Joan de Wekker) (Klik op de links hieronder. LET OP: vanwege de rechten zijn de opnames alleen voor eigen gebruik, NIET publiceren op sociale media en/of verspreiden op wat voor manier dan ook!)

Balkan Spirits

Fun in the Sun