Beschermde publicaties

Hier vind je filmpjes, foto’s en geluidsfragmenten en andere publicaties die alleen bestemd zijn om zelf te beluisteren en/of te bekijken. Deze fragmenten mogen niet gepubliceerd worden op wat voor platform dan ook.

Openingsconcert jubileum op 4 februari 2024 – beeld en geluid: Klaas Groenwold

1. Where Eagles Soar
2. Jupiter Hymn
3. La Storia
4. Funny Flutes
5. O Vitinho
6. Fryske Grienmank
7. The Greatest Showman
8. Clarinets to the Fore
9. It Dockumer Lokaaltsje
10. The Dam Busters March

Solistenconcours Federatie 2024 – Trombonisten Hubert en Johan

Johan en Hubert op het solistenconcours van de Federatie, 3 februari 2024 met Mine own King am I

Promotie jubileumconcert bij Omrop Fryslân

Jeanette en Dieuwke bij Op en Út Omrop Fryslân 3 febrewaris 2024 oer it jubileum fan de SHD

Fryske Grienmank, in bijgaande pdf vind je alle liedjes die in het stuk voorkomen met bladmuziek en tekst. Voor de liefhebber:

ONHK foto’s

Nog wat foto’s van het eten en de rest om ons optreden om het ONHK heen…

Foto’s Pieter en Hanneke

Filmpje van de eerste 6 minuten van Eldorado op het ONHK:

Opnames jubileumconcert 8 december 2019 (gemaakt door de partner van Joan de Wekker) (Klik op de links hieronder. LET OP: vanwege de rechten zijn de opnames alleen voor eigen gebruik, NIET publiceren op sociale media en/of verspreiden op wat voor manier dan ook!)

Balkan Spirits

Fun in the Sun