Jubilarissen en meer op de jaarvergadering

Donderdag 4 april hield de SHD haar jaarlijkse ledenvergadering. Hier was het merendeel van de leden bij aanwezig. Naast de verantwoording over financiële en bestuurlijke zaken waren er ook een aantal bijzondere punten op deze avond.

Zo kregen de leden deze avond hun nieuwe tenue uitgereikt van de kledingcommissie. Na maanden van voorbereiding, het kiezen en passen van de juiste kleding en opdruk, kon nu ieder zijn nieuwe rode polo en zwarte overhemd in ontvangst nemen. Naargelang de aard van het optreden kunnen deze twee kledingstukken afwisselend gedragen worden. Na ruim 16 jaar in het grijze overhemd ziet u ons dus binnenkort in de nieuwe kleding voor het voetlicht komen.

Dan werden er ook een aantal leden in het zonnetje gezet wegens 12,5 jaar of langer lid van de vereniging of muzikant bij verschillende verenigingen. Dit zijn de leden: Liesbeth de Vries, Astrid Schoonbeek, Tineke Odijk en Gwen Noordstrand-Kors. Er zullen nog meer leden een speldje ontvangen, wegens afwezigheid op de vergadering zal dit op een later tijdstip gebeuren.

Toevoeging 20 april: op de repetitie van 18 april werden nog eens 4 leden gehuldigd. Dit zijn Jacoba Provily, Renate Mast, Roel Stenekes en Alida Smit. Ook deze leden zijn 12,5 jaar of langer lid van de vereniging of muzikant bij verschillende verenigingen.

Toevoeging 26 april: Last but not least, op de repetitie van 25 april werd Jeltsje de Vries verblijd met een speld van de OMF omdat ze meer dan 12,5 jaar bij de Stedelijke Harmonie de klarinet bespeelt.

Op onderstaande collagefoto ziet u alle 9 gedecoreerden. De namen staan onder de foto.

Wij feliciteren alle jubilarissen en hopen dat ze nog een flink aantal jaren door musiceren bij de SHD.

Bovenste rij vlnr Jeltsje de Vries, Jacoba Provily en Liesbeth de Vries, middelste rij vlnr Renate Mast, Astrid Schoonbeek en Alida Smit, onderste rij vlnr Roel Stenekes, Gwen Noordstrand-Kors en Tineke Odijk.