Online ensembleavond SHD

Donderdag 18 maart kwamen de leden van de SHD weer eens bij elkaar via Zoom. De motivatiecommissie had een tijdje geleden een oproep gedaan om mee te doen aan de digitale ensemble avond. Ieder die dat wilde kon een filmpje opsturen waarop hij of zij een muziekstuk liet horen. Dit mocht op je eigen traditionele instrument, maar het mocht ook iets geheel anders zijn. Dit resulteerde in een 10-tal filmpjes van hele creatieve aard. Zo speelden een 5-tal leden Ode an die Freude op blokfluit, er werd gezongen, piano gespeeld en ook waren er hele mooie bijpassende beelden aan sommige filmpjes toegevoegd. Tijdens de Zoom meeting werden alle filmpjes aan de leden en aanhang gepresenteerd. Aan het einde van de avond werd de poll ingevuld en kwamen Roelien Smit en haar broer Douwe als absolute winnaars uit de bus. Zichzelf begeleidend op ukelele zongen ze Bare Necessity uit Jungle Book. Het was een mooie avond en een leuke manier om, in deze tijd, toch weer even met en voor elkaar bezig te zijn!