SHD op concours – ONHK Barneveld

Zaterdagochtend vroeg stapten de leden van de Stedelijke Harmonie met zijn allen in de bus om de reis te maken naar Barneveld, waar de Open Nederlandse Harmonie Kampioenschappen (ONHK) werden gehouden. De afgelopen maanden is er door de leden, onze trouwe hulpen en onze altijd enthousiaste en gedreven dirigente heel hard gewerkt op het verplichte werk, Eldorado van Thierry Deleruyelle, om tot een zo goed mogelijk resultaat te komen.

De SHD mocht als 4e in een veld van 5 deelnemers in de 4e divisie voor het voetlicht treden. Na afloop waren we best tevreden over onze prestatie. De jury beloonde ons optreden uiteindelijk met 82 punten, een mooie 1e prijs. De kampioen in de 4e divisie kreeg 84 punten toebedeeld van de jury, dus de verschillen waren zeer klein. Wij eindigden in onze categorie op de vierde plaats.

Het was een mooie, leerzame dag voor de Stedelijke Harmonie. Na nog ergens onderweg lekker gegeten te hebben, bracht de bus ons weer veilig in Dokkum. Weer een ervaring rijker..

foto: ONHK

check voor meer foto’s bij Media